Založ si blog

Priateľ človeka.

Tento príbeh sa skutočne stal a vyrozprával mi ho priateľ.Pred rokom išiel na prechadzku do prírody ako tak kráčal okolo lesa počul niekde v kroví píšťanie šiel sa tam podívať a uvidel tam psíka takmer ešte šteňa priviazané na tenkej reťazi k mlademu stromu v huštine.Nechcelo sa veriť,že to urobil človek,ale pri vyslobodzavaní tohoto psíčaťa uvidel že reťaz je previazaná a urobil to človek-netvor.Priateľ to psíča odviazal  chcel sa vrátiť domov ale psík bol v takom zuboženom stave,že nemohol ísť a tak vzal ho do náručia a priniesol ho domov.Po príchode dal psíkový trocha granul viac mu nedal aby mu to neuškodilo keď tak dlho nežral a postupom času mu pridával neskoršie mu začal podávať psie konzervy a tak sa psík zotavil.Psík je z dobrej rasy je to nemecký čierný ovčiak a priateľ sa rozhodol,že si ho ponecha,lebo aj tak už chcel si zadovážiť nového nakoľko starý mu odišiel na starobu.Psíka vykupal vo vlažnej vode v starej vaničke postriekal ho proti parazitom a zobral ho k veterinárovy a ten povedal,že psík je zdravý a zaočkoval ho.Len teraz po dlhej dobe som prišiel k priateľovi na návštevu a keď som došiel k domu pri bráne som uvidel krásavca pekného,čierneho,srsť sa mu leskla na jarnom slniečku.Neštekal na mnňa len sa pozeral ale vzbudil vo mne rešpekt po zazvonení prišiel priateľ otvoril braničku a hovorí vojdi a pes povedal som neboj sa a psovi povedal ostaň a pes má oňuchal ,ale neprestal má pozorovať tými jeho peknými očami.Sedeli sme na lavici za domov,lebo bol pekný slnenčný jarný deň zhovarali sme sa a psík sedel a počúval akoby nám rozumel.Priateľ mi povedal vieš čo pohladkaj ho bal som sa napokon som sa odvážil a s roztrasenou rukou som ho pohladil a videl som ako zavrtel priateľský s chvostom.Priateľovi položil si na koleno svoju peknú hlavu a počuval ďalej rozhovor.Priateľ má z neho radosť a nepredal by ho za žiadne peniaze.Keď som odchádzal išel s nami až k braničke vrtel chvostom a bol veľmi veselý.Môžem povedať že oddanosť psa k človeku a jeho vernosť je neprekonateľná.

Moja životná cesta.

04.05.2012

Moja životná cesta sa začala,keď som sa narodil v čase tzv.Slovenského štátu.Môj nebohý otec sa narodil zac.k.monarchie v rodine bezzemka tzv.komeciaša.Vroku 1918 za republiky Masaryka im nebolo lepšie a tak môj otec vyrastal na veľkostatku pana barona a ten im pridelil jednu izbietku pre 6 členov rodiny v ktorej bývali.Keď podrastol aj so svojími bratmi spával vo vreciach na [...]

Vládli a vládnu nám bohatí.

13.04.2012

Prečítal som si množstvo článkov v minulosti aj teraz o členoch vlád kabinetov v minulosti ale aj teraz a dočítal som sa že vladli nám aj vladnú len sami bohatí ľudia duchom ale najmä majetkom.To že sú bohatí duchom to je dobré ale keď sú bohatí majetkom som často na pochybách či budú vedieť riešiť otázky týkajúce sa nás obyčajných ľudí najmä ekonomického [...]

Vyplatili odmeny tradične.

05.04.2012

Páni ministri z minulej vlády vyplatili odmeny a neporušili tradiciu takto povedal komentátor jednej z komerčných televizií.Dodávam teda pani ministri dodržujete tradicie tám kde ich treba dodržiavať? hneď aj odpoviem že veru nie,ale tradíciu vyplacania odmien celým rezortom za vraj dobrú prácu po Vašim vedením ste neporušili hoci Vaša práca na ministerstvách bolá zlá a [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 77923x
Priemerná čítanosť článkov: 2361x

Autor blogu

Kategórie