Založ si blog

Vtip na odľahčenie .

Telefonujú z centrály NATO nášmu mistrovi obrany,pošli na spoločné cvičenie všetky lietadla a minister sa pýta koľko?Jedno alebo všetky tri?Však ste ich mali oveľa viacej kde ich máte,minister poslali sme ich do zberu a to už prečo,lebo aby sme si vylepšili štátný rozpočet pošlite nám aspoň tanky 30kusov tie tiež nemáme a sú v šrote ako som povedal.Tak čo vlastne ešte máte máme bojaschopnú armádu,lebo keď na nás prídu jägri od susedov s brokovnicami aby sme sa ubránili.

Moja životná cesta.

04.05.2012

Moja životná cesta sa začala,keď som sa narodil v čase tzv.Slovenského štátu.Môj nebohý otec sa narodil zac.k.monarchie v rodine bezzemka tzv.komeciaša.Vroku 1918 za republiky Masaryka im nebolo lepšie a tak môj otec vyrastal na veľkostatku pana barona a ten im pridelil jednu izbietku pre 6 členov rodiny v ktorej bývali.Keď podrastol aj so svojími bratmi spával vo vreciach na [...]

Vládli a vládnu nám bohatí.

13.04.2012

Prečítal som si množstvo článkov v minulosti aj teraz o členoch vlád kabinetov v minulosti ale aj teraz a dočítal som sa že vladli nám aj vladnú len sami bohatí ľudia duchom ale najmä majetkom.To že sú bohatí duchom to je dobré ale keď sú bohatí majetkom som často na pochybách či budú vedieť riešiť otázky týkajúce sa nás obyčajných ľudí najmä ekonomického [...]

Priateľ človeka.

08.04.2012

Tento príbeh sa skutočne stal a vyrozprával mi ho priateľ.Pred rokom išiel na prechadzku do prírody ako tak kráčal okolo lesa počul niekde v kroví píšťanie šiel sa tam podívať a uvidel tam psíka takmer ešte šteňa priviazané na tenkej reťazi k mlademu stromu v huštine.Nechcelo sa veriť,že to urobil človek,ale pri vyslobodzavaní tohoto psíčaťa uvidel že reťaz je [...]

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 78733x
Priemerná čítanosť článkov: 2386x

Autor blogu

Kategórie