Založ si blog

Vyhlásenia ministra Uhliarika z KDH

Len úplne nedávno vystupil minister zdravotnícta v televízií a vyhlásil,že financie na vyplacanie zvýšených miezda je dosť a sú dostatočné zabezpčené.Naopak všetci riaditelia všetkých nemocnic tvrdia že vôbec nič nieje zabezpečené a zdravotné poisťovne tvrdia že taktiež tie financie nemajú.Pravda je samozrejmé na strane riatiteľov a poisťovní.Neviem pochopiť ako môže jeden minister robiť takéto vyhlásenie nuž pán minister Vy zapriete aj svoj nos medzi svojími očami.Ked toto všetko som sledoval tak musím povedať,že pán minister bol najslabším článkom vlády ktorá odišla a tiež ako mohlo KDH kandidovať na ministra človeka ktorý bez ostichu luže pred celou verejnosťou ako prišiel k tomu,že bol menovaný za ministra.Chyby ktoré urobil za svojej krátkej kariery sú fatalné.Tak čo pán bývalý minister dúfam že by ste nekandidovali na stoličku ministra,keby KDH utvorilo koaliciu so Smerom.Mal by ste niekde zaliesť a čušať.

Moja životná cesta.

04.05.2012

Moja životná cesta sa začala,keď som sa narodil v čase tzv.Slovenského štátu.Môj nebohý otec sa narodil zac.k.monarchie v rodine bezzemka tzv.komeciaša.Vroku 1918 za republiky Masaryka im nebolo lepšie a tak môj otec vyrastal na veľkostatku pana barona a ten im pridelil jednu izbietku pre 6 členov rodiny v ktorej bývali.Keď podrastol aj so svojími bratmi spával vo vreciach na [...]

Vládli a vládnu nám bohatí.

13.04.2012

Prečítal som si množstvo článkov v minulosti aj teraz o členoch vlád kabinetov v minulosti ale aj teraz a dočítal som sa že vladli nám aj vladnú len sami bohatí ľudia duchom ale najmä majetkom.To že sú bohatí duchom to je dobré ale keď sú bohatí majetkom som často na pochybách či budú vedieť riešiť otázky týkajúce sa nás obyčajných ľudí najmä ekonomického [...]

Priateľ človeka.

08.04.2012

Tento príbeh sa skutočne stal a vyrozprával mi ho priateľ.Pred rokom išiel na prechadzku do prírody ako tak kráčal okolo lesa počul niekde v kroví píšťanie šiel sa tam podívať a uvidel tam psíka takmer ešte šteňa priviazané na tenkej reťazi k mlademu stromu v huštine.Nechcelo sa veriť,že to urobil človek,ale pri vyslobodzavaní tohoto psíčaťa uvidel že reťaz je [...]

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 78578x
Priemerná čítanosť článkov: 2381x

Autor blogu

Kategórie