Založ si blog

List pre pána Dzurindu

Vážený pán Dzurinda!

Rozhodol som sa Vám napísať a preto dovoľte mi,aby som sa Vám predstavil.Som skoro 70 ročný dôchodca z východného Slovenska,ktorý sa zaujíma diane na Slovensku.Pracoval som v cestnej doprave SAD technický závod Prešov v tejto firme som pracoval na vedúcej pozicií ale táto firma bola sprivatizovaná a následne zanikla jej činnosť slúžila ako technická zakladňa pre všetky závody SAD,ktoré zabezpečovali dopravu a to osobnú,ale aj nákladnu vo vsl.kraji,vtedy existoval jeden kraj so sídlom v Košiciach.Moja bývala firma zabezpečovala pre všetky podniky SAD opravy stredné ale aj generálné na autobusy a nákladné motorové vozidla a taktiež zabezpečovala všetky materialy pre činnosť týchto podnikov t.j. materialno-technické zabezpečenie tak že činnosť tejto firmy bola dosť rozsiahla.Často som navštevoval služobne ministerstvo dopravy a spojov,kde ste boli ministrom,alebo štátným tajomníkom.Vás  ako osobu som spozoroval na politickom poli asi v roku 1990.Sledoval som Vašu politicku karieru až na vrchol,keď ste sa stal predsedom vlády.S programami predkladanými Vašou politickou stranou som často súhlasil,lebo som v nich videl že sú na prospech Slovenska a ľudí.So všetkým čo urobili Vaše vlády sa ale nedá súhlasiť len spomeniem povolenie preletu lietadiel USA cez naše uzemie,ktoré prevádzalo nálety na Srbsko.Potom som videl v televízií v natočených dokumentoch,ale aj na internete v tejto dobe ako tam zahynulo mnoho civilistov napr.pracovníci Srbskej televízie a rozhlasu a mnohí ďalší obyvatelia Srbska.Boli zbombardované mnohé budovu a to hlavne civilného charakteru.USA nám nemôžu služiť ako modla a často sa v politike dopúšťajú omylov a každého kto je im proti srsti chcú alebo spacifikujú buď hospodársky,ale často vojenský /viď Irak,Afganistan/ majú úplne odliešné záujmy ako Slovesko a tak sa len nám zdá že to robia z vyšších principov hlavne morálnych ale nie je tomu tak.Srbsko malo problém národnostný alebo ak chcete etnický,ale nie to tak,že hneď zasiahlo silou,vyjednávalo ale UCK vraždila ďalej hlavne srbské obyvateľstvo v Kosove potom štát zasiahol silou a to sa znepačilo USA.Srbský štát vtedy bol povinný brániť svoju suverenitu a urobilo by to dúfam aj Slovensko,koré by sa v takejto situácií ocitlo.Slovenský postoj k preletom nebol správny.Často vo v besedách v TV ale aj rozhlase a novinách zvaľujete vinu za nejaký neuspech to Fico to nie my,alebo lebo Fico a podobne.Vládla predtým strana Smer a nie Fico sám vyjadrovali ste sa k nemu akoby bol diktátom.Kritizovať je správné poukázať na nedostatky,ktoré boli urobené,ale stále omieľat to isté v mediach to už omrzí každého sudného človeka.Vláda Vašej strany tiež urobila množstvo chýb napr.kurzové rozdiely pri predaji SPP,súhlasila s rozhovaním autonomným hoci má väčšinový podiel v SPP,prúdka úprava daní z pohonných hmôt keď sa zistilo že chýba niekoľko miliard v pozpočte/samozrejmé že chybu urobil p.Mikloš ktorý vtedy bol ministrom financiií/ svoju chybunapravil tak že prudko zdvihol spotrebnú daň z palív.Jedná z chýb Vašej strany a jej vládnutia je zlyhanie systému pre výber dani vypáda to tak,že vzniknu škody ale aj už vznikli 28 milionov eur,ktoré boli zaplatené firme,ktorá tento program dodala a nefunguje.Kto vlastne je za to zodpovedný? Vláda ktorá je ešte pri moci minister a jeho podriadení.Keby takáto situácia vznikla pri preberaní moci Vašou stranou čo by ste hovorili pán Dzurinda.Ku kauze GORILA som presvedčený,že nie je celkom pravdivá je to prevažne vymyslené a pán Nicholson neuviedol dôkazy  svojej tzv.knihe,keby ich mal uviedol by ich hneď,čo človek neurobí pre svoju popularitu.Rozhybalo to Slovenskom a Vašou stranou.Protestov sa zúčastnila mladá generácia a to preto lebo sa mladšia garnitúra chce vystriedať staršiu generáciu.Keď sa vrátim pás desiatok rokov do zadu tak často politik hlavne ten vrchlový bol pri moci až do svojej smrti.Dnes už to tomu tak nie je.Vy pán Dzurinda patrite k politikom,ktorí sú už po zenite v svojej polickej kariere a nadišiel čas odísť a dať možnosť sa realizovať inými ,ale podotýkam schopními politikmi,ktorý budú vedieť vládnuť príjimať správné riešenia pre Slovensko a jeho obyvateľstvo v čo pevne dúfam.Pán Dzurinda dúfam že to nezoberiete ako útok voči Vašej osobe,alebo strane ktorú vediete.Každý čo niečo robí robi aj chyby možno veľké alebo malé.Prajem Vám pán Dzurinda ešte veľa pekných dni a rokov,veľa zdravia vo Vašej ´dalšej práci možno už v inej pozicií.Dúfam že môj názor Vám ako človeku neublíži. Na záver ešte chcem dodať,že ste urobili pre Slovensko aj veľa dobrého za čo si zaslužite poďakovanie a to nielen od dôchodcu,ale aj iných ľudí či už fandili Vašej strane alebo nie.

Moja životná cesta.

04.05.2012

Moja životná cesta sa začala,keď som sa narodil v čase tzv.Slovenského štátu.Môj nebohý otec sa narodil zac.k.monarchie v rodine bezzemka tzv.komeciaša.Vroku 1918 za republiky Masaryka im nebolo lepšie a tak môj otec vyrastal na veľkostatku pana barona a ten im pridelil jednu izbietku pre 6 členov rodiny v ktorej bývali.Keď podrastol aj so svojími bratmi spával vo vreciach na [...]

Vládli a vládnu nám bohatí.

13.04.2012

Prečítal som si množstvo článkov v minulosti aj teraz o členoch vlád kabinetov v minulosti ale aj teraz a dočítal som sa že vladli nám aj vladnú len sami bohatí ľudia duchom ale najmä majetkom.To že sú bohatí duchom to je dobré ale keď sú bohatí majetkom som často na pochybách či budú vedieť riešiť otázky týkajúce sa nás obyčajných ľudí najmä ekonomického [...]

Priateľ človeka.

08.04.2012

Tento príbeh sa skutočne stal a vyrozprával mi ho priateľ.Pred rokom išiel na prechadzku do prírody ako tak kráčal okolo lesa počul niekde v kroví píšťanie šiel sa tam podívať a uvidel tam psíka takmer ešte šteňa priviazané na tenkej reťazi k mlademu stromu v huštine.Nechcelo sa veriť,že to urobil človek,ale pri vyslobodzavaní tohoto psíčaťa uvidel že reťaz je [...]

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 78473x
Priemerná čítanosť článkov: 2378x

Autor blogu

Kategórie