Založ si blog

Mojej žene

Píšem tieto verše mojej žene drahej

prežili sme spolu mnoho krásných liet

boli to roky krasné ale aj ťažké a prežili

sme spolu so ženou,ktorej páru vo svete niet

 

Po nad naše hlavy prehrmeli časy a veky

viac ako štyridsať liet stojíme spolu

odolávame a nikdy si nerobíme prieky

dnes jej chcem povedať,že ľúbim ju naveky

 

Čas beží a stráca sa v nedohľadne aj naše roky

plynú rýchlo a sme štastní že žijeme

ešte vedľa seba a tešíme sa aby každý den bol taky

ako boli prežité naše doterajšie roky

 

Ďakujem Ti moja drahá,že si pri mne stalá

viem,že keď stojíš ešte so mnou

že náš život bude veselší , krajší

a budeme kráčať spolu touto dobou.

Moja životná cesta.

04.05.2012

Moja životná cesta sa začala,keď som sa narodil v čase tzv.Slovenského štátu.Môj nebohý otec sa narodil zac.k.monarchie v rodine bezzemka tzv.komeciaša.Vroku 1918 za republiky Masaryka im nebolo lepšie a tak môj otec vyrastal na veľkostatku pana barona a ten im pridelil jednu izbietku pre 6 členov rodiny v ktorej bývali.Keď podrastol aj so svojími bratmi spával vo vreciach na [...]

Vládli a vládnu nám bohatí.

13.04.2012

Prečítal som si množstvo článkov v minulosti aj teraz o členoch vlád kabinetov v minulosti ale aj teraz a dočítal som sa že vladli nám aj vladnú len sami bohatí ľudia duchom ale najmä majetkom.To že sú bohatí duchom to je dobré ale keď sú bohatí majetkom som často na pochybách či budú vedieť riešiť otázky týkajúce sa nás obyčajných ľudí najmä ekonomického [...]

Priateľ človeka.

08.04.2012

Tento príbeh sa skutočne stal a vyrozprával mi ho priateľ.Pred rokom išiel na prechadzku do prírody ako tak kráčal okolo lesa počul niekde v kroví píšťanie šiel sa tam podívať a uvidel tam psíka takmer ešte šteňa priviazané na tenkej reťazi k mlademu stromu v huštine.Nechcelo sa veriť,že to urobil človek,ale pri vyslobodzavaní tohoto psíčaťa uvidel že reťaz je [...]

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 78468x
Priemerná čítanosť článkov: 2378x

Autor blogu

Kategórie