Založ si blog

Jarný deň

 

 

Vybral som si jarný deň pekný,slnečný a ligotavý

Zrovnal som si myšlienky v hlave

A odšiel som pracovať do zahádky

Urobiť po odídenej zime poriadky

Skontrolovať stromčeky,ktoré som pred pár rokmi sadil

Či prežili a či im krutý mráz v zime neuškodil

Ale nie stromčeky rásť a kvitnúť budú

A priletia včielky vysajú nektár a opelia kvety

V jarnom vánku ich vôňa sa bude šíriť v svety

Večer po práci som sedel som pri okne a vyšlá práve prvá hviezda ligotavá

A zrazu mojou hlavou prebehla myšlienka,život človeka je krátky

Je treba žiť všetky dni v živote či už sú bežné alebo sviatky

Aj keď nie sú práve všetky krásne,slnečné a ligotavé.

Moja životná cesta.

04.05.2012

Moja životná cesta sa začala,keď som sa narodil v čase tzv.Slovenského štátu.Môj nebohý otec sa narodil zac.k.monarchie v rodine bezzemka tzv.komeciaša.Vroku 1918 za republiky Masaryka im nebolo lepšie a tak môj otec vyrastal na veľkostatku pana barona a ten im pridelil jednu izbietku pre 6 členov rodiny v ktorej bývali.Keď podrastol aj so svojími bratmi spával vo vreciach na [...]

Vládli a vládnu nám bohatí.

13.04.2012

Prečítal som si množstvo článkov v minulosti aj teraz o členoch vlád kabinetov v minulosti ale aj teraz a dočítal som sa že vladli nám aj vladnú len sami bohatí ľudia duchom ale najmä majetkom.To že sú bohatí duchom to je dobré ale keď sú bohatí majetkom som často na pochybách či budú vedieť riešiť otázky týkajúce sa nás obyčajných ľudí najmä ekonomického [...]

Priateľ človeka.

08.04.2012

Tento príbeh sa skutočne stal a vyrozprával mi ho priateľ.Pred rokom išiel na prechadzku do prírody ako tak kráčal okolo lesa počul niekde v kroví píšťanie šiel sa tam podívať a uvidel tam psíka takmer ešte šteňa priviazané na tenkej reťazi k mlademu stromu v huštine.Nechcelo sa veriť,že to urobil človek,ale pri vyslobodzavaní tohoto psíčaťa uvidel že reťaz je [...]

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 78806x
Priemerná čítanosť článkov: 2388x

Autor blogu

Kategórie