Založ si blog

Archív: marec, 2012

Je po voľbách.

Musím čitateľovi tohoto článku dopredu povedať,že som dôchodca a nefandím žiadnej strane,nebol som na voľbách zo zdravotných dôvodov,ale pri písani tohoto článku chcem byť objektívny aj kritický.Je po voľbách vláda ešte vymenovaná nebola,ale už sa vie o obsadení jej postov.Som prekvapený tým,že už sa asi začala nová predvolebná kampaň strán,ktoré skončili v […]

Pokračovanie článku

List pre pána Dzurindu

Vážený pán Dzurinda! Rozhodol som sa Vám napísať a preto dovoľte mi,aby som sa Vám predstavil.Som skoro 70 ročný dôchodca z východného Slovenska,ktorý sa zaujíma diane na Slovensku.Pracoval som v cestnej doprave SAD technický závod Prešov v tejto firme som pracoval na vedúcej pozicií ale táto firma bola sprivatizovaná a následne zanikla jej činnosť slúžila ako […]

Pokračovanie článku

Úvaha o šťastí

Často si kladiem otázku o šťastí a hovorí sa že je to pravda stará sadne si len na človeka,dalo by sa povedať,že je to pravda ale aj nie.Pravdou je,že človek pociťuje šťastie,lebo je tvorom,ktorý má rozum,ale pravdou je tiež to,že sa hovorí aj o zvierati,že malo šťastie lebo poľovníkovi sa ho nepodarilo uloviť.Zviera si to ,ale neuvedomuje lebo sa riadí len svojím […]

Pokračovanie článku

Moja sestra – spomienka

Mal som sestru mladšiu o pár liet učila deti v škole písať,čítať a spoznávať svet prišla chvíľa nenavrátna a mojej sestry medzi nami niet Zobrala ju smrť tá pani neuplatná a poslala ju tam do sveta nenávratna odišla sestra moja od detí i svojho manžela odíšla aj keď ešte nechcela Spí v hrobe v cmitiery konča našej dediny v lone tej našej otčiny […]

Pokračovanie článku

Spomienka na priateľa

Mal som priateľa dobrého,milého a úprimného naše priateľstvo trvalo celé roky ako priatelia pomahali sme si vždy Jedného dňa priateľ môj ochorel trápila ho choroba vážna a priateľ môj odišiel navždy do nenavrátna vzala ho smrť tá neuprosná pani do večnosti sa poručil ani sa nerozlučil Vždy keď idem okolo cmitiera kde priateľ môj je pochovaný […]

Pokračovanie článku

Mojej žene

Píšem tieto verše mojej žene drahej prežili sme spolu mnoho krásných liet boli to roky krasné ale aj ťažké a prežili sme spolu so ženou,ktorej páru vo svete niet Po nad naše hlavy prehrmeli časy a veky viac ako štyridsať liet stojíme spolu odolávame a nikdy si nerobíme prieky dnes jej chcem povedať,že ľúbim ju naveky Čas beží a stráca sa v nedohľadne aj […]

Pokračovanie článku

Jarný deň

Vybral som si jarný deň pekný,slnečný a ligotavý Zrovnal som si myšlienky v hlave A odšiel som pracovať do zahádky Urobiť po odídenej zime poriadky Skontrolovať stromčeky,ktoré som pred pár rokmi sadil Či prežili a či im krutý mráz v zime neuškodil Ale nie stromčeky rásť a kvitnúť budú A priletia včielky vysajú nektár a opelia kvety V jarnom vánku ich […]

Pokračovanie článku

Storočná lipa

Stála raz lipa košatá,sto rokov mala stala tam na okraji našho chotára šľahali ju vetry vekov prežitých chránila ľudí žencov,ktorí pšeničku v poli žali chránila ich pred slnkom horucim keď v jej tieni odpočívali Keď kvitla v mesiaci júni neodolali včielky a prileteli zobrali med pre nás liečivý aby sme sa s ním liečili dávala nám aj kvietok maličký na čaj […]

Pokračovanie článku

Môj priateľ.

Rozhodol som napísať niečo o mojom priateľovi,ktorý je odomňa starši takmer o 25 rokov.Môjho priateľa poznám už veľa rokov,ale nebol som s ním blízky priateľ,ale bol to len môj známy.Asi pred desiatimi rokmi som si zašiel na jedno pivečko do reštauracie v našej dedine.Posadil som a neskoršie prišiel tento môj vtedy ešte len známy či sa môže posadiť ku mne.Prisadol a […]

Pokračovanie článku

Surfovanie po internete.

Som už dôchodca a mám dosť času na surfovanie po internete,na čítanie rôzných člankov na blogoch,Sledovanie rôzných príspevkov do diskuzie hlavne na TOP-kach a sledujem aj vyjadrenia niektorých príspevkov napr.o politike,voľbách a podobne.Musím konštatovať,že niektoré príspevky hlavne mladej generácie su až vulgárné,keď niekto napíše svoj iný pohľad na politku […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 77926x
Priemerná čítanosť článkov: 2361x

Autor blogu

Kategórie